HKliving története

A márka egyik alapítója, Emiel Hetsen 2002-ben még profi régiségkereskedő volt, és a világ legkülönlegesebb és legszebb darabjait szerezte meg és adott új életet ezeknek a tárgyaknak.

2008-ban a csúcsra nőtt a vintage bútorok és világítás iránti kereslet, Emiel pedig alternatívákat keresett, hogy nagyobb mennyiséget és nagyobb kínálatot biztosítson ügyfélköre számára. Ezért megkereste gyermekkori barátját, Sander Klavert, aki ez időtájt a nemzetközi kereskedelemben tevékenykedett, hogy segítsen neki több termék legyártásában Ázsiában. Ez volt a HKliving létrejöttének alapja.

Kezdettől fogva nagy sikert aratott az új márka. Az első, csak 28 terméket tartalmazó kollekció globális lett és az első év során 12 országban értékesítették. Jelenleg a HKliving világszerte 70 országban működik.

Design filozófia

A HKliving egy holland belsőépítészeti márka, amelyet Emiel Hetsen és Sander Klaver alapított. Vezetékneveik kezdőbetűit használták a HKliving márkanév létrehozásához. A kreatív elme és a matematikai agy kombinációja nyertes képletnek bizonyult. Alapjaiban a HKliving fenntartható kollekciókat hoz létre olyan termékekből, amelyeket a hagyományos és mindennapi formatervezési minták ihlettek, tiszteletben tartva annak történetét, de mindig annak érdekében, hogy modern megjelenést és érzetet nyújtson neki. A tervezés során a hangsúly az eredeti stílus tiszteletben tartásán és a fenntartható tárgyak létrehozásan van.

A HKliving központja Drontenben, Hollandiában található. Ezenkívül Ausztráliában és az USA-ban vannak disztribúciós központjaik, amelyek világszerte ellátják kiskereskedőiket. Gyűjteményeik 70 országban érhetők el, mintegy 3000 kiskereskedő hálózatán keresztül.

Otthon vagy a konyhában? Ezekkel a kiváló minőségű konyhai kerámiákkal mindenki oda meg vissza lesz az ételekért… És ez nem csak a kiváló főztöd miatt lesz, hanem a tökéletes teríték miatt is. Bármilyen ételt készítesz a HKliving étkészletek keverékével, mindig tökéletes lesz a kompozíció.

Ez a kollekció az otthoni szakácsok számára készült, akik szeretik kicsit feldobni a dolgokat. Nincs is jobb annál, mint befejezni a napot egy gyönyörűen terített asztal mellett, egy tökéletesen elkészített vacsorával.

A Home Chef kollekció szállodai porcelánból készül (erősebb kerámia) professzionális használatra. Minden termék kézzel készült és üvegezett, ami egyedi megjelenést kölcsönöz nekik. Keverd össze a különböző mintákat, csempézd be a 70-es éveket, a funky színeket modern változatban, a tökéletes otthoni asztalterítéshez. Szerezd be az egyedi termékeket vagy keverd a stílusokat az eseménynek megfelelően.

Nagy örömünkre szolgál, hogy 2021-ben elsőként a HKliving márka 2020/2021-es kollekciójával  bővíthetjük a The Nordic Essence kínálatát.

Keverednek a mesés új stílusok, formák, művészeti formák, színek, lenyomatok és néhány „régi jó” alap- és vintage elem is megjelenik. A 20/21-es kollekció inspiráló útra visz négy régió mentén: északról keletre, nyugatról pedig dél felé. Mindegyiknek megvan a maga tipikus hangulata és arculata.  Az északi az inspiráló stílus, minimalista, matt színekkel dolgozik. Tiszta, természetes megjelenést kölcsönöz. Új, kiegészítő színként megjelenik a króm. Míg a keleti hangulat hozza a budoárt, a francia virágos motívumokat, valamint a gyönyörű vintage klasszikusokat. A déli vonal Menorca-t idézi mediterrán, organikus színek használatával. A nyugati az inspiráló városi utcai hangulatot, vibráló színeket és az utazás örömét veszi alapul a design kialakításában.

Keverd és hangold össze a 4 stílust és egy új, tökéletes hangulatot teremthetsz.

Használd a fantáziád és INSPIRÁLÓDJ A HKlivinggel! ?

Author Manka

Comments (2)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük